Producent stojaków reklamowych dla branży hotelowej i turystycznej

Hotelarstwo i powiązane z nim usługi turystyczne wymagają odpowiedniej promocji. Dlatego zarówno w biurach podróży, jak i hotelach wykorzystuje się stojaki reklamowe, zarówno te wykonane z pleksi, innego tworzywa sztucznego, jak i drewniane. Producent stojaków reklamowych ma tak szeroką gamę produktów, że każdy znajdzie wśród nich coś, co spełni oczekiwania jego firmy.

Producent stojaków reklamowych - oferta turystyczna na wyciągnięcie ręki

Biura podróży swoją ofertę ukazują na stojakach reklamowych. W ten sposób każdy klient może wejść do środka i zanim zdecyduje się na wybór określonej oferty najpierw zaznajomić się z broszurami i orientacyjnymi cenami. Stojaki reklamowe są pomocne zwłaszcza w sezonie, kiedy wiele osób szuka wycieczek last minute i kolejka w biurze podróży może być spora. W oczekiwaniu na swoją kolej można zatem zaznajomić się bliżej z ofertą, aby potem wszystkie formalności trwały krócej, a w związku z tym kolejka posuwała się szybciej do przodu. To również świetny sposób na ekspozycję oferty dla osób, które mają w zwyczaju dokładnie wszystko analizować i potrzebują zaznajomić się z broszurami na spokojnie w domu. W biurach podróży najlepiej sprawdzają się zatem proste metalowe stojaki reklamowe, bądź te wykonane z tworzywa lub pleksi. Mogą być zaopatrzone w logo biura podróży, co czyni wnętrze bardziej spójnym i profesjonalnym. Dodatkowo na stojaku mogą być nadrukowane grafiki lub zdjęcia, w tym przypadku przedstawiające wakacyjne pejzaże i zadowolonych urlopowiczów.

Producent stojaków reklamowych - aranżacja wolnej przestrzeni hotelowej

Stojaki reklamowe są nieodzowną częścią hotelu. Można je spotkać zwłaszcza w przestrzeni znajdującej się przy hotelowej recepcji. Takie usytuowanie nie jest oczywiście przypadkowe i służy temu by gość od razu po zameldowaniu bądź w oczekiwaniu na obsłużenie przez recepcjonistę zaznajomił się z oferowaną na stojakach reklamą produktów i usług. Wiele z nich to oczywiście oferta hotelu, np. dostępne zabiegi w hotelowym SPA lub menu restauracyjne z reklamą odbywających się w nim imprez okolicznościowych.

Jednak stojak reklamowy może być również zarezerwowany dla oferty sklepów czy pobliskich restauracji. Oczywiście z takiej reklamy hotel czerpie wymierne korzyści. Ważne by stojaki reklamowe nie zaburzały aranżacji hotelowego lobby, znajdującego się blisko recepcji, gdzie mogą odpocząć goście hotelowi, a także oczekiwać na zameldowanie. Jeśli hotel urządzony jest w klasycznym stylu z dominującym we wnętrzu drewnem, warto zachować spójność i zdecydować się na stojaki reklamowe z tego samego materiału.

Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.brooklyn.pl/